poniedziałek, 10 czerwca 2013

Darmowe próbki

Niestety nikt nie odpowiedział na moje wczorajsze pytanie, więc postanowiłam że dziś dodam post ze zdobytymi ostatnio przeze mnie darmowymi próbkami

Próbki La Roche-Posey, akcja jeszcze chyba trwa, należy udać się do apteki i poporosić o darmowe próbki tej firmy, dostajemy katalog z 7 próbkami oraz kartę, którą możemy wykorzystać przy zakupie 1 dowolnego produktu a gratis dostajemy 3 pełnowymiarowe produkty, myślę że fajna promocja:)


Kolejne próbki są również zdobyte w aptece, te akurat w ZikoAptece w Krakowie, zapytałam czy można dostać jakieś próbki do cery tłustej, trądzikowej i oto co dostałam:


kilka próbek Vichy oraz La Roche-Posey, szkoda że nie załapałam się na promocję Vichy, gdzie można było dostać 2 pełnowymiarowe produkty i próbki, jednak akcja już się skończyła.

3. Próbki hipoalergicznego proszku do prania Concertino, trzeba napisałam do firmy maila i po kilku dniach już dostałam próbki

4. Próbki żelu intymnego Feminum, również napisałam maila do firmy z prośbą o nie


5.Próbka emulsji do mycia ciała i włosów dla dzieci Mimi, tutaj trzeba napisać o próbki na stronie facebookowej firmy

3 ostatnie próbki znalazłam na blogu darmoszki.blogspot, polecam tego bloga jak również inne śledzące takie ofeerty, uważam że warto, bo dzięki temu można wypróbować dane produkty, ja osobiście uwielbiam takie akcje:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz