sobota, 8 czerwca 2013

Zakupy

Wczoraj spędziłam baardzo miłe popołudnie z moją koleżanką z grupy, poszłyśmy na spacer po Krakowie i oczywiście wstąpiłyśmy do Artusa94 a tam mnóstwo fajnych rzeczy, może drogich bo wycenionych, ale całkiem niezłych:) i tak oto zostałam posiadaczką jak dla mnie pięknej sukienki z New Looka :D jestem zadowolona!:)


Tak wygląda na mnie (chociaż może nie powinnam dodawać;P) chyba mnie trochę poszerza, ale na żywo wygląda tak świetnie, zdjęcia nie oddają jej uroku:) tylko czekać na uroczystość kiedy będę mogła ją założyć:)



Dodatkowo pochwalę się koturnami kupionymi jakiś miesiąc temu na ul.Długiej w Krk, gdzie kupiłam je za 36 zł w obuwniczym sklepie, gdziem ogólnie były bardzo niskie ceny butów i nie mogłam się oprzeć:D



A na dodatek dzisiaj zakupiłam sobie trampki w Realu z zameczkami z boku za 14,99 i również jestem z nich zadowolona :)


No więc do końca czerwca już nic nie kupuje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz