czwartek, 28 maja 2015

Zakupy w AliExpress

    Już od dłuższego czasu chciałam zamówić coś z tej strony, jednak nie byłam zbytnio przekonana do jakości produktów, którymi dysponują. Ale postanowiłam zaryzykować (a raczej chłopak postanowił dla mnie coś kupić ;)) Jako, że zbliżały się święta podesłałam mu linki do portfela i zegarków jakie chciałabym mieć a kolor i wzór postawiłam do jego decyzji. Dlatego też nie mam linków, gdyż szybko wygasają po skończonych aukcjach i dodawane są nowe.
Po ok. 2 miesiącach oczekiwania przyszły moje zdobycze. Oto one.


Pierwszą rzeczą był ten przeuroczy portfel. Dostępne były różne wzory, ale na tej aukcji głównie z wieżą Eiffla. Kosztował ok. 4$. Po ok. pół roku użytkowania muszę stwierdzić, że jest świetny! Prawdę mówiąc myślałam, że zaraz się rozpadnie a jest wręcz przeciwnie- jest wytrzymały, wzór się nie ściera, zamek w środku się nie zepsuł. A gdy już się zniszczy na pewno nie będę się wahać przed zakupem kolejnego.




                                                 
                                                    Kolejnymi rzeczami są zegarki:


                    Pierwszy jest firmy Geneva, ma piękną kwiatową tarczę i miętowy pasek.


               Drugi jest na srebrnym metalowym pasku z wieżą Eiffla w środku (pasuje do portfela ;))



Zegarki również noszę już od pół roku i nadal chodzą co również mnie cieszy. Ich cena to ok. 3,5$


Podsumowując, pierwsze zakupy z AliExpress.com są jak najbardziej udane i już przymierzam się do zakupu kolejnych rzeczy.
A wy kupowaliście coś kiedyś na ali?
Pozdrawiam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz