sobota, 30 maja 2015

Face&look box

Witajcie! Postanowiłam dzisiaj podzielić się  z wami moim pierwszym face&look boxem. Jakoś nigdy nie miałam ochoty na zakup ani subskrybcję shinyboxów, glossyboxów itp, wole wiedzieć od razu co jest w środku. Takim pudełkiem jest face&look. Zamówiłam sobie specjalne wydanie na Dzień Kobiet, gdzie za 39 zł mamy 10 produktów polskiej marki Eva Natura  + gazeta + gratis wysyłka. Akurat potrzebowałam produktów do pielęgnacji twarzy i box już po 2 dniach do mnie dotarł. Był solidnie zapakowany, po ściągnięciu folii można było zauważyć piękną torebkę a w niej pudełko.



 
Produkty jakie się w nim znalazły to:

    1. Lniany Krem Do Stóp, 100 ml    
    2. Lniany Krem Do Rąk I Paznokci, 100 ml
    3. Lawendowa Sól Do Kąpieli, 750 g
    4. Herbal Garden Krem Nawilżający, 50 ml 
    5. Herbal Garden Krem Pod Oczy, 25 ml
    6. Herbal Garden Żel Do Mycia Twarzy 150 ml
    7. Lniany lakier do włosów OCHRONA KOLORU, 200 ml
    8. Szampon - Lawenda + Chaber + Dzika Róża, 400 ml
    9. EVA SUN Balsam brązujący dla jasnej karnacji, 150 ml
    10. EVA SUN Krem ochronny na superwrażliwe miejsca SPF 50, 25 ml
    11. Najnowszy numer magazynu Face&Look

Najbardziej spodobała mi się sól do kąpieli. Jej objętość jest ogromna a zapach cudowny!
Najmniej spodobał mi się lakier do włosów.. skleja włosy i nieładnie pachnie.. co do reszty produktów jestem zadowolona :) być może jeszcze kiedyś skuszę się na jakiś box, jednak wszystkie produkty muszą być mi w 100% potrzebne a na razie takiego boxa nie  ma.
W każdym razie są warte uwagi i ja osobiście polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz