środa, 3 czerwca 2015

Krem Nivea- nowość!

Witajcie! :)
Dzisiaj chciałabym napisać o testowaniu do którego ostatnio udało mi się dostać. Mianowicie chodzi o akcję z nowymi lekkimi kremami odżywczymi Nivea. Wypełniłam ankietę zarówno na stronie Nivea jak i na wizażu i to właśnie tam udało mi się dostać kremik. Jednak czekałam na niego dosyć długo, w dodatku nie dostałam żadnej odpowiedzi, iż faktycznie dostanę ten krem.
To sprawiło iż kompletnie straciłam nadzieję na testowanie, ponieważ widziałam że sporo dziewczyn już je dostało. W końcu na promocji w Rossmannie kupiłam go za 5 zł z chęcią przetestowania. Po 2 dniach niespodziewanie krem od Wizażu przyszedł! Byłam bardzo zaskoczona ;)



Pierwsze wrażenie?  Jak na 50 ml uważam, że jest bardzo wydajny, gęsty.  Szybko się wchłania, nie zostawia tłustej warstwy i faktycznie skóra wydaje się odżywiona i nawilżona. Zobaczymy jak będzie później. Na razie wywarł pozytywne wrażenie :)


Wam też udało się dostać krem Nivea? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz