poniedziałek, 7 grudnia 2015

Anabelle Minerals

Witajcie! Ostatnio wzięłam udział w akcji Anabelle Minerals, gdzie za 8,90 czyli samą przesyłkę można było wybrać 3 próbki ich produktów. Zwykle cena samej próbki wynosi 8,90 więc bardzo cieszyłam się, że mogę wziąć udział w akcji i przetestować słynne podkłady mineralne. Zamówiłam sobie i mamie, która mi je oddała. Tak więc stałam się posiadaczką 6 próbek kryjących podkładów mineralnych po 1g. Wybrałam takie odcienie jak Natural Fair, Sunny Fairest, Beige Cream, Golden Fairest, Beige Fair oraz Sunny Fair.




Jakie mam spostrzeżenia?
Plusy:
+ Na pewno bardzo fajnie kryją, czego po opiniach innych się nie spodziewałam. Akurat mam dużo blizn potrądzikowych, które podkład bardzo dobrze zakrywa.
+ Pozostaje na skórze bardzo długo, nie ściera się jak to bywa w przypadku płynnych podkładów.
+ Wydajność produktu. Używam go dopiero kilka dni, ale wydaje mi się że starczy na długo.

Minusy:
- Minusem jest to, że ciężko wydobyć ten podkład z tego małego pudełeczka i wszędzie się rozsypuje, ale zwykle tak jest przy produktach sypkich.
- Dla mnie minusem są odcienie podkładów. Spośród 6 tylko 1 jest w miarę dobry, ale i tak to jeszcze nie jest "to". Większość jest albo za żółta albo za różowa albo biała. Suma sumarum dalej nie mam pojęcia jaki odcień byłby dla mnie dobry gdybym chciała zamówić sobie większą wersję.

Podsumowując jestem z niego zadowolona i może kiedyś skuszę się na pełną wersję, jednak muszę znaleźć odcień odpowiedni dla mnie. Spróbuję jeszcze zmieszać niektóre odcienie, może wtedy coś z tego wyjdzie.

A wy miałyście już ten podkład? Jak wam się sprawdził?

2 komentarze: