czwartek, 17 grudnia 2015

Zdobycze z Aliexpress cz.5

Oto kolejna część zakupów z Aliexpress! Jak widzicie stało się to już moim małym uzależnieniem :)
małe paczuszki wciąż przybywają do mojego domu :D
Przyszedł do mnie zegarek na silikonowym pasku w piękny kwiatowy wzór. Pójdzie dla kogoś fajnego na prezent :)





Pomysł na świąteczny prezent- świąteczna poduszka! :) jestem z niej niesamowicie zadowolona, ponieważ poszewka jest wykonana z porządnego materiału a sam wzór ma bardzo nasycone kolory. 10/10 :)




I kolejna poducha w kształcie.. kiwi! Jak dla mnie jest świetna :)



I jeszcze jedna rzecz, którą można podarować komuś na prezent, a mianowicie "ubranko" na butelkę alkoholu.


Takie są moje pomysły na świąteczne prezenty + pilnik Scholl, który pokazywałam w jednym z poprzednich postów. Jak wam się podobają? :)

1 komentarz:

  1. Bardzo ładne rzeczy - zwłaszcza ta poduszka kiwi jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń