sobota, 12 grudnia 2015

Zdobycze z Aliexpress cz. 4, Pilnik Scholl Velvet Smooth

Witajcie! Ostatnio przyszło do mnie wiele zakupów z Aliexpress, dlatego postanowiłam poświęcić im dzisiejszego posta.

Na początek idzie mój najdłużej wyczekiwany pilnik Scholl Velvet Smooth. Kosztował ok. 7$ i miał w zestawie 2 dodatkowe wkłady. Szedł ponad miesiąc. Jak na razie jestem bardzo zadowolona, pilnik jest świetnie zapakowany, wygląda bardzo oryginalnie. Kupiłam go z myślą na prezent świąteczny dla mamy, także dokładna recenzja będzie po świętach, ale jak na razie oceniam go 10/10 :)



Następnym wyczekiwanym przeze mnie gadżetem były szablony do robienia wzorków na kawie. Kosztowały ok. 1$ i są świetne! W zestawie jest 16 wzorów o tematyce całorocznej. Zarówno świąteczne, letnie jak i miłosne :) Bardzo polecam :)



Kolejnym gadżetem niezbędnym w torebce każdej kobiety jest lusterko :) długo szukałam odpowiedniego aż znalazłam bardzo fajne w kształcie kwiatu róży, Kosztował 0,80$ i przyszło dość szybko, po ok. 10 dniach. Polecam :)

Zdjęcie z aukcji oraz real foto



Jestem bardzo zadowolona z zakupów i mimo długiego czekania uważam, że było warto zakupić te przedmioty :)

4 komentarze:

  1. kusi mnie ten pilnik do pięt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie zaraz po rozpakowaniu prezentu go przetestuję i dam znać :D

      Usuń
  2. Ale ładne lusterka, możesz podać do nich linka? Bo ostatnio właśnie szukałam na Ali, ale tych nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lusterko kupiłam z tego linka: http://www.aliexpress.com/item/2015-Fashion-New-Good-Quality-Foldable-Women-Pocket-Mirror-Chic-Retro-Makeup-Mirrors-Portable-Cosmetic-Compact/32483418783.html
      :)

      Usuń