środa, 9 grudnia 2015

Hurtownia świec Light

Witajcie :) dzisiaj chcę wam pokazać moje zamówienie z hurtowni świec Light, która jest polską firmą produkującą świece i woski. Z okazji Black Friday było 20% zniżki, dlatego też skusiłam się na swoje pierwsze zamówienie. Oto co się w nim znalazło:




Przepiękny kominek "I <3 my home, sweet home" za całe 12,90 zł, już go uwielbiam! :)


Następnie zachwycona jestem świecą w słoiku Christmas Candy, która pachnie przepięknie! Cynamonowo, ciasteczkowo, bardzo świątecznie :) no i cena- kosztowała tylko 6,50 :)


Kolejną pozycję w zamówieniu zajęły świeczuszki w kształcie gwiazdek o zapachu Iced Cake. Szczerze mówiąc zapach jest bardzo delikatny, ale można w nim wyczuć woń cytryny. 4 kosztowały 2,50 zł, więc niewiele.


Kolejna była świeczka z piękną aplikacją na szkle o słodkim, cukierkowym zapachu- bardzo mi się spodobała! :) i kosztowała 4,30 zł


Przedostatnie w zamówieniu były olejki zapachowe, każdy po 3,95 zł. Fruit Sorbet pachnie wręcz jak owocowa guma a mleczna czekolada jak kakao :)



No i na samym końcu znalazły się woski. Dwa pierwsze są to woski maxi i kosztowały po 2,50 zł. Evening Together najmniej mnie urzekł, jak dla mnie jest za mało wyrazisty. Bardziej spodobał mi się Grandma's Kitchen, bo pachnie korzennymi ciasteczkami :)



No i na koniec zamówiłam letnie zapachy Sex on the beach oraz French Riviera, które zapalę sobie gdy będę chciała odpocząć od korzennych zapachów :) pachną owocowo i świeżo. Szczególnie spodobał mi się ten drugi wosk, może kupię sobie  w przyszłości świecę w słoiku.



Za całe zamówienie dałam 36 zł bez przesyłki, więc jest to zadowalająca mnie kwota :)
Jak wam się podobają moje zakupy? miałyście już coś z tej firmy? :)

10 komentarzy:

  1. Kurde a ja takie drogie z YC kupuje:)
    Zapraszam na rozdanie na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiły mnie te olejki o zapachu czekolady :) Chyba jutro poszukam ich w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachną naprawdę fajnie, chociaż bardziej jak gorzka czekolada niż słodka :)

      Usuń
  3. czekoladowy olejek jest cudowny :3

    OdpowiedzUsuń
  4. czekoladowy olejek jest cudowny :3

    OdpowiedzUsuń