czwartek, 3 grudnia 2015

Kosmetyczna wymiana i List do Clouder

Witajcie! :) Dzisiaj chciałabym pokazać wam co dostałam w ramach Kosmetycznej Wymiany oraz Listu do Clouder, czyli akcjach organizowanych na portalu Dresscloud, o którym kiedyś pisałam.
Uwielbiam tą stronę między innymi za takie akcje! W wymianie kosmetycznej możemy pozbyć się swoich nieużywanych kosmetyków na nowe, a w związku z edycją świąteczną, każda dodała dla swojej pary prezent od siebie. Z kolei w ramach Listu do Clouder chodziło o napisanie listu do drugiej osoby i również obdarowanie małym upominkiem świątecznym.
I tak oto zostałam posiadaczką dwóch świetnych paczuszek, wypełnionych po brzegi!

                        Pierwsza paczka jest z wymiany kosmetycznej,  jest naprawdę świetna!


Jako dodatki kosmetyczne dostałam żel do rąk Bath& Body Works oraz zestaw Yves Rocher o zapachu jabłka i karmelu (co najśmieszniejsze moja para dostała taki sam żel również ode mnie :))


Kolejnym prezentem był list z edycji Listów do Clouder, w którym pierwszy raz brałam udział i również okazał się świetną zabawą! 



A tutaj na koniec pokazuję jeszcze paczuszki z poprzednich edycji wymian: zeszłorocznej bożonarodzeniowej oraz wielkanocnej.




Dzięki stronie Dresscloud możemy uczestniczyć w takich fajnych wydarzeniach organizowanych prze jeszcze fajniejsze Dresscloudowiczki :) dlatego zachęcam do udzielania się i brania udział w następnych edycjach wymian i listów!

4 komentarze: